Firma budowlana w internecie cz. II

WYWIAD z Tomaszem Zamorskim, SuperTynki >>>
W poprzedniej części artykułu radziliśmy Wam, jak pokazać swoją firmę w sieci. Jeżeli jeszcze go nie czytałeś koniecznie zajrzyj tutaj.
Najlepiej przekonują nas konkretne przykłady, dlatego bohaterem drugiej części artykułu jest Pan Tomasz Zamorski, właściciel firmy SuperTynki z Krakowa. Jego firma aktywnie działa w sieci i od kilku lat prowadzi profil na FB. Na zdjęciach pokazuje efekty swojej pracy, m.in. z produktami Knauf. Zaprosiliśmy go, żeby podzielił się z nami swoim doświadczeniem.
Knauf: Dlaczego założyliście profil na Facebooku?
Tomasz Zamorski, właściciel SuperTynków: Klienci potrzebują czegoś więcej niż strona internetowa firmy. Na Facebooku chcemy nie tylko promować swoje porządne i solidne usługi, lecz również wskazywać, jakie rozwiązania w naszej branży stosować i dlaczego. Prowadzimy także bloga tynkarskiego, chyba jedynego w Polsce.
Knauf: O czym piszecie?
T.Z.: Omawiamy problematykę związaną zarówno z wyborem tynku, jak i jego wykonaniem. Na tym etapie również można bardzo wiele przekazać przyszłemu inwestorowi. 
Knauf: Facebook pomaga w dotarciu do klientów?
T.Z.: Pozwala na lepsze zrozumienie oczekiwań inwestora, a co za tym idzie, przekonanie go do wybrania właśnie nas jako zaufanej firmy pracującej na markowych produktach np. Knauf. Prowadzenie profilu na FB to również komunikacja  z klientami poprzez  wiadomości  prywatne. Dostajemy dużo zapytań ofertowych i technicznych. Inwestorzy, którzy skorzystali z naszych usług, dodają swoje opinie na profilu. 
Knauf: Co dają takie rekomendacje?
T.Z.: Budują zaufanie i uwiarygodniają naszą jakość pracy. Opinie inwestorów, którzy skorzystali z naszych usług można znaleźć bezpośrednio na naszym profilu. Prowadząc profil trzeba liczyć się z tym, że mogą się również pojawić negatywne wypowiedzi klientów. Trzeba je umiejętnie wykorzystać. To może być cenna informacja, co jeszcze poprawić w działalności firmy i jak podnieść jakość naszych usług. 
Knauf: Jak zdobywacie nowych fanów na FB?
T.Z.: To się odbywa bardzo naturalnie., Klienci polecają nas swoim znajomym i grupa obserwatorów profilu stale się powiększa. Średnio nasze galerie zdjęć i posty ogląda od 200 do nawet 1000 osób!
Knauf: Pokazujecie na swoim profilu, że liczy się nie tylko profesjonalizm wykonawcy, ale także jakość stosowanych materiałów.
T.Z.: Nie wystarczy dobry produkt. Trzeba pokazać, że w pełni wykorzysta się jego potencjał, a efekt prac będzie na bardzo wysokim poziomie. Tutaj świetnie wypada tynk gipsowy Knauf MP 75 Diamant. Suma wysiłków producenta i rzetelnego wykonawcy często przynosi efekt w postaci wyboru produktów Knauf, co wyraźnie widać w naszych galeriach na FB. Generalnie należy pamiętać , że w branży budowlanej mamy największy  stopień ryzyka inwestycyjnego, co za tym idzie, każda forma pokazania swojej pracy z dobrym produktem przynosi należyte efekty.
Knauf: Co jeszcze przekonuje klientów do wyboru Pana firmy?
T.Z.: Warto podnosić kompetencje swoje i pracowników, np. poprzez udział w szkoleniach. My między innymi szkolimy się w ramach Akademii Knauf. Inwestorzy często o to pytają, bo to dla nich gwarancja, że potrafimy w 100% wykorzystać potencjał produktów i efekt końcowy prac jest na bardzo wysokim poziomie. Wiedząc to są bardziej ufni i mogą również ocenić rozwój firmy, której powierzają zlecenie.
Knauf: Czy macie plany rozszerzenia działalności w sieci?
T.Z.: Oczywiście każda forma promocji jest jak najbardziej wskazana.  Na You Tube zamieściliśmy już firmowy teledysk, prezentujący naszych pracowników. W filmie pokazujemy także kilka zrealizowanych inwestycji i naszych zadowolonych inwestorów. 
Knauf: Dziękujemy za rozmowę. Życzymy dalszych sukcesów w rozwijaniu firmy i podbijaniu internetu!
 
Zdjęcia wykorzystane w artykule pochodzą z archiwum firmy SuperTynki